Post by byslessleagaspeo on Feb 11, 2022 7:02:57 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator alla ▞▞▞
▞▞▞ Mazes \u0026 More 2022 version ▞▞▞
det börjar enkelt och blir mer komplicerat allt eftersom. Jag tycker om att göra dessa labyrinter som ett sätt att utöva mina problemlösningsförmåga. Jag är lite av en idiot men dessa labyrinter kan sätta mig i en ny parentes om jag fortsätter så!
Labyrinthe und mehr Geduldsspiele tujt
För! Många lägger till att det är väldigt irriterande. Jag ger två starter eftersom grafiken är bra
Det är ett roligt spel ganska svårt men jag gav det 3 stjärnor eftersom det finns så många annonser specifikt på klassiska eftersom det är för snabbt och du får annonser varje nivå men ibland 1 nivå är det löjligt
Mycket trevligt spel! Det som är bra är att även om vi är offline så läggs inga tillägg till, och detta kan också ge en bra övning för din hjärna. Jag älskar det här spelet, det är fantastiskt! Det har u̶n̶l̶i̶m̶i̶t̶e̶d̶ nivåer och återigen, det är ett riktigt trevligt spel, du borde definitivt ladda ner det här för din hjärna!
Det är ett fantastiskt spel, men svårighetsgraden är superlätt när du flyttar bollen, det fullbordar spelet för dig direkt till slutet. Det skulle vara bättre att göra rörelser på egen hand. Än den lätta avslutningen.
Annonsera var 2:a nivå och varje nivå är sekunder lång, personligen för mycket för mig så jag var tvungen att avinstallera
Alldeles för många reklam. Bry dig inte ens om den här. Jag är medveten om att du kan gå i flygplansläge men det är inte ens värt besväret.
bli rolig 😊👌
Detta är mycket bra spel och annonser lösa är av data och sedan spela
Bra spel bara suger första gången jag öppnar det för att spela får jag en jävla reklam.
Rita utan att klicka
Jag älskar labyrinter
det är inte så illa men det kommer inte att låta dig gå på rätt väg och speciellt den gång du vill ha fart men du hamnar i fel riktning och det gör att du förlorar ditt spel. Jag tror det här för att ja du vill ha kul men du kan inte eftersom det är så frustrerande så jag tror att jag lämnar det här för nu. HEJDÅ.
I starten är det lätt men efter några gånger leker pussellinjerna med vårt sinne så alla modiga kan bara lösa detta och det är verkligen riktigt bra för hjärntest 👍😎
Skulle ha varit en cool grej, men kontrollerna var helt fruktansvärda. Jag vill göra en labyrint som om jag höll i en penna, inte att den dumma punkten alltid går åt fel håll. Kunde inte komma igenom nivå 2 det var så irriterande.
Man måste använda hjärnan skit roligt
Det är jättekul
Det är ett ok spel. Det tar tid, men det finns alldeles för många annonser.
Brukar vara bra men nu kommer det en annons efter varje pussel, bara en stor reklam nu
Grand Theft Auto: Vice City Arkādes spēles irv
Lätt som att plocka upp en boll från ett underlag.
Bra men kontrollerna är ett sätt att snälla fixa så jag rasar stjärnor
Jag gillar spelet, men ibland blir det tråkigt när det tar lång tid att klara en nivå men det är fortfarande ett trevligt spel
spelet är fantastiskt och jag gillar det. men om möjligt ändra färgen för mig när jag fokuserar, jag känner mig lite yr och huvudhjärtat.
Missförstå mig rätt, spelet är roligt, men jag får en annons varje nivå och ärligt talat är det väldigt irriterande, jag förstår att en app behöver tjäna pengar men kom igen, det finns vaaaay för många annonser
slöseri med tid. ladda inte ner. alla nivåer är för lätta och det är inte kul att spela. och inte alls utmanande
Full av reklam. Fick 2 annonser innan jag ens hade börjat en nivå, sedan fick jag en annons efter varje nivå.
Detta var kul igen.
Det är kul!! 🤩🤩
Gick ofta åt fel håll som klickades
Jag gillade inte det här spelet för att det är så tråkigt spel, det är inte ett intressant spel, det är inget roligt och det är det bästa spelet, det finns bara enkla pussel så snälla ni alla, installera inte det här spelet, det är därför jag ger en stjärna för att jag måste informera dig, vänligen installera inte det här spelet
Spelet har många nivåer med bra variation, men vissa av tidstestnivåerna är nästan omöjliga även om du vet vilken väg du bör gå eftersom tiden är för kort
Waaaayyyy för många annonser, det gör det riktigt irriterande att spela. Jag avinstallerar spelet på grund av detta.
"ICE FLOOR" -nivå.28 Jag har försökt mer än 20 gånger men nu söker jag hjälp...
Så mycket reklam
Labyrinter är vad jag ville ha. Det är vad jag fick. Men det faktum att en annons dyker upp varje gång jag avslutar en labyrint är löjligt. Jag önskar att dessa spelföretag skulle börja göra det till ett val att titta på annonser. Och ge en belöning för att du sitter igenom dem .. Som att tjäna en antydan om något liknande
Kontrollerna finns överallt när de vill vara det är irriterande. Annonserna är inte långa men spelet är lite glitchy men resten är bra! Varje gång du öppnar appen ser du alltid en annons samma annons varje gång. Om du älskar labyrinter som jag kommer du att älska den här appen. P.S: Labyrintarna är lätta.
Annonscentral, tryck på skärmen, det finns en annons, slutför nivån, det finns en annons, starta spelet, ja fler annonser, jag har någonsin haft en annons för en annons...
Mazes & More ধাঁধা ohlc
Tanken är bra, jag menar, när du spelar är allt ok men det är inte min uppmärksamhet, miljön är tråkig måste bara förbättras lite
Jättebra men svårt det här spelet gör mig bara förbryllad när min bror precis berättade om det här spelet så jag frågade efter telefonen flera gånger sedan tog jag min mammas telefon sedan började jag spela det här spelet det var lätt i början nu är det SVÅRT !!! Nu är det här spelet populärt i vår familj eftersom min mamma spelar det här spelet. Vänligen betygsätt den här appen nu!!!!!!
Appen började med att spela upp 3 annonser innan jag ens kunde spela. Kanske borde ha gett det mer av en chans men det var ett dåligt omen.
Inte särskilt bra eftersom de har skrivit den labyrinten och mer. Jag tror att det finns många spel men bara ett spel som bara var labyrint så jag gillar inte det här spelet. Jag avinstallerar det här spelet
Det var ok förutom att appen heter labyrinter och mer och det enda spelet är labyrinterna, det finns inga fler och det finns massor av annonser mellan varje labyrint😱
Efter 4 till 5 etapper att fortsätta är mycket svårt. Skulle kunna ge tips tydligare