Post by byslessleagaspeo on Feb 11, 2022 7:18:09 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator resurs ▞▞▞
▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
Guild-knappen fungerar inte. Tack för det snabba svaret. Tyvärr är jag inloggad och har redan tillverkat parabolantennen; ditt spel har helt enkelt för många buggar för min smak. Detta verkar också vara ett inaktivt spel med väldigt lite att göra mellan sessionerna av tomgång jämfört med de flesta titlar av sitt slag. Konstverket, berättelsen och konceptet var alla väldigt coola, jag är väldigt ledsen att jag tycker att din speldesign är i dålig smak/tekniskt utförande.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Παιχνίδια στρατηγικής swh
Gg
Detta spel är fantastiskt jag kan inte ens förklara 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🖤🖤🖤🖤🖤🖤 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strateji Oyunları lqgx
Lit brah
Bra. Mycket engagerande speciellt i början. Rättvist och möjligt att göra framsteg med inga eller minimala utgifter (även om alternativet finns där). Mitt enda problem är att i slutspelet finns det verkligen inte mycket att göra. Det slutade med att jag avinstallerade så småningom, för efter terraforming och *spoilerevent efter det* hade jag inga fler mål förutom att hjälpa andra människor med samma gamla veckoevenemang och donera material för att hjälpa till. Men totalt sett var det en gedigen upplevelse. 4/5.
De första cheferna gick smidigt för mig, men när jag nådde järnfläderbossen kunde jag inte göra någon skada och det är en dialog med MC som säger "vi har något bättre att göra" och när jag försökte uppgradera min panel säger att jag behöver obsidiankniv (vanligtvis tillverkad i smyckesbyggnad) men det finns inget hantverksrecept för obsidiankniven i smyckesbyggnaden. Kan du göra hantverksreceptet för obsidiankniven?
Så jävla bra för men om ni kunde göra så att broddarna inte går tillbaka så mycket liv
Svårt att lära sig spela
Jag provade detta eftersom utvecklarna gav ut ett annat spel som jag gillade, Sandship. Och jag blev väldigt besviken på den här. Hela poängen med spelet är tryck, tryck, tryck. Tråkigt som fan. Det finns uppgraderingar som låter dig knacka för mer onödiga saker, bara för att hålla dig knacka. Skit spel, slösa inte din tid med det. EDIT: Va, jag antar att jag inte kommit tillräckligt långt för automatisering. Men det är fortfarande ganska meningslöst, eftersom kärnan i spelet bara är att gräva ett stort hål utan slut
Det är ett bra spel, men jag märkte att du inte får några offlinevinster om du är offline för länge. Edit: Det var inte ett svar på mitt problem, jag sa att offline mining inte ger några belöningar alls om du är offline längre än 9 timmar.
Det är ett bra grindy-spel, men det låter mig inte komma in i en guild. Jag byggde parabolen och klickar på gå med i en klan, och den säger åt mig att logga in eller starta om programmet och försöka igen.
Sällsynta föremål är så svåra att skaffa i det här spelet och det är till och med ett krav för en uppgradering till några av byggnaderna. Vissa av kraven är så jäkla höga och du ber oss att uppgradera byggnaden med det och med sällsynta föremål? Om du bara kunde komma på ett sätt att hjälpa spelarna att hantera den här typen av problem, kommer det att vara mycket uppskattat. Tack.
Kul att börja med, men det blir en dåligt balanserad mikrotransaktionsladd upplevelse halvvägs in. Kol är den allra första resursen du får men du behöver så mycket av den för avancerade komponenter att du måste sätta alla dina gruvarbetare på toppnivå även efter du har låst upp mycket djupare områden. Och då räcker det ändå inte. Byggnader som är nödvändiga för framsteg är låsta bakom slumpmässiga sällsynta resurser. Har spelat i flera veckor och jag kan inte gå vidare. Deras engelska är också dålig.
bra spel, har spelat ett tag, skulle gärna betygsätta 5 stjärnor men jag tycker att du borde revidera portalförsäljning, slutprodukter (ringar, maya-kalendrar etc..) de säljs för mindre pengar än om du sålde material som behövs för att skapa vissa Artikel. därför är det inte värt att göra dem och sälja om du säljer material för mer. tack
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi viza
Detta är beroendeframkallande
Det är ganska kul att spela, men när det kommer till att uppnå något måste du vara online hela tiden. Resursproduktionen som saktar ner med 8 gånger är en stor besvikelse. Jag tappade intresset efter att jag fick reda på det. Utöver det lönar det sig att fördubbla offlineproduktionen, vilket inte ens får dig tillbaka till full produktion. Men tack ändå för 2 eller 3 dagars underhållning.
Varför säger du 1 sällsynt föremål = 10 damm när det bara är värt en?
Jättekul och DYPAD kunskap i spelet under mitt andra spel i spelet. Jag älskar loggarna som tar dig till videor på you tube
Spelet tillåter mig inte att svepa till mina olika våningar eller trycka på knappar för att uppgradera mina verktyg
Okej spel tills jag märkte att spelet var en snigel. Utöver att behöva vänta på att resurser ska utvinnas, vilket tar evigheter, måste du vänta på att saker ska byggas och sedan kan du bara göra en åt gången. Sedan måste du vänta med att smälta, pyssla och etc. Sedan måste du vänta ännu mer för att göra tillräckligt med skada för att gå djupare. Jag gick vidare och fuskade i en miljon ädelstenar och då kändes spelet faktiskt lite kul. Spelet är balanserat kring att köpa ädelstenar och 7000 för $60? Det är väl ett skämt?
Tja, deep town är min go to game när jag är uttråkad. Men spelet känns lite buggigt. Jag har försökt spara mina framsteg, men det händer inte och jag kan inte komma åt min guild utan att behöva stänga programmet flera gånger. Uppdatering: appen hängde igen. Kan inte komma åt guilds sedan förra veckan. Det blir tröttsamt efter en poäng. Jag är inloggad i spelet men det ber mig fortfarande att logga in för att komma åt guild.
Jag förstår verkligen inte varför det här spelet är så högt betygsatt, grafiken är söt men det är bara mining och inte ens outo mining! Du bör ständigt trycka på saker för att locka fram saker och köpa saker för att gå djupare, ingen spännande händelse; så det är ganska tråkigt! Och inte ens på ett pedagogiskt sätt! Utmattad och ihjäl uttråkad även efter 30 minuter att utforska spelalternativen
Ok men det kommer att vara mycket bättre om det var något sätt att ta alla stenar från golven. Det tar lång tid att gå till varje våning för att ta stenarna
Det här spelet har så mycket potential, men är så fokuserat på att driva dig att göra mikrotransaktioner att det gör det obehagligt enligt min mening. Spelet blockerar redan allt genom de resurser som krävs för att bygga/uppgradera, och genom den tid som krävs för att bearbeta dessa resurser. Varför i helvete behöver det begränsade byggare och exponentiellt ökande byggtider? Den här typen av funktion förvandlar fantastiska spel till giftiga pengar-för-dopamin-maskiner.
Början är bra. snygg grafik, bra spelupplägg, rimliga timers men efter att du har 20 gruvtorn tar varje nytt torn orimligt lång tid att bygga. 8 timmar sedan 16, 24, 48. Det är klart att efter 20 torn är det lönt att spela. En mycket hård betalvägg. Du kommer så småningom att vänta 3 - 5 dagar om du inte köper ädelstenar för varje torn du vill bygga. Exempel på vad som är fel med mobilspelbranschen.
Efter en del missförstånd från min sida har jag uppdaterat betyget. Det är ett roligt litet spel, skulle kunna behöva lite mer klarhet i att skapa, personligen föredrar jag att se att det använder resurserna istället för att ta bort dem omedelbart. Det tar också nästan 2 dagar att få en ny gruvstation. Jag förstår de ökade kostnaderna, men inte nödvändigheten av den ökade tiden.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strateji Oyunları lqgx
Efter flera månader är oljeflädern till synes oframkomlig. Progressionen är frustrerande långsam och funktionellt stillastående. Det var snyggt, men det är inte kul. Obligatoriskt skrådeltagande är spiken i kistan. Lycka till med denna - det är verkligen en tidsfördriv.
Det här spelet har en konstig blandning av aktivitet som krävs och att behöva vänta långa perioder för att uppgraderingar ska bearbetas. Jag är inte säker på om det är ett pengar att få dig att betala för att hoppa över väntan eller bara hur spelet är designat för att spelas. Hur som helst, det verkade intressant tills jag i princip tvingades sluta.
Bike Race:Motorcycle Games Karera jmr
Det är ett block som får mig att fastna, det är det korrupta blocket som har 47k hälsa det fick mig att fastna i 10 dagar. Du borde ta bort de korrupta blocken tack
Fortsätt krascha på annonser efter uppdatering. Kan inte göra anspråk på någon kista eller använda någon boost. Fixade det tack!
Det är okej, behöver lite arbete just nu, en uppgradering som jag känner tar lite lång tid och vikten av vissa material/mekaniker förklaras inte tillräckligt men det har potential
Perfekt när man har rasat
-Mycket- girig, även för ett mikrotransaktionsspel. Intressanta utvecklingsvägar, men de ständiga popup-annonserna, uppmaningarna om överhoppning av timer och försäljningstipsen för föremål i spelet är skrämmande. Försöker också att snedvrida betyg med oärliga betygsuppmaningar.
Ett fantastiskt spel
Ett av de bästa spelen jag har spelat. Det låter dig bygga saker från råvaror. Din största källa till råvaror är från gruvstationerna du bygger; men du måste hämta dem manuellt när de fylls. Fokusera också på att tillverka saker och sälja dem. Du kommer inte att få slut på kol eller koppar, men du kommer att få slut på ånga om du inte fortsätter att uppgradera din "grävnings"utrustning. En av de få irritationsmomenten är att du inte kan få det att gräva när du är borta, eller när du gör andra saker.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi viza
Detta spel är mycket bra och mycket mer intressant än andra lediga spel. Det enda problemet är denna bugg där jag får aviseringar om uppgifter som slutförs som jag aldrig ställt in. Jag kunde stänga av aviseringar men då skulle jag inte få de giltiga.