Post by alaricalin on Mar 12, 2022 0:47:24 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Ninja Star 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Ninja Star 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke tokens ▞▞▞
▞▞▞ Merge Ninja Star 2 2022 version ▞▞▞
Hmmmmm denne appen er bra, men jeg vurderer den bare til 4/5 fordi det ikke er noen tips hvis du får laget nye stjerner eller dreper mobs eller sjefer du får så meg rubes
Bra tomgangsspill. Få tiden til å fly raskt.
Ikke en av de AFK-kampene som er en slags grusomhet, for når du ikke spiller, går ikke spillet videre...
Et spill for å drepe enheten din
Godt så langt å se hva som kommer
Et morsomt spill, def. en inaktiv en hvor du bare sjekker inn og gjør ting i kanskje 30 minutter hver dag (etter at du har nådd det punktet ofc), så lar den gå på tomgang, den ser ikke ut til å ha noen offline-sammenslåingsbelønninger, så krever at du er online for å komme videre som er et stort minus for mange ppl, jeg bruker nox-spiller på PC-en min, så jeg kan ha den åpen 24/7. Ingen påtrengende tilsetninger dukker opp i ansiktet ditt heller, noe som er et stort pluss.
Dette spillet er ga[o
feil som smelter sammen vil bli lavere karakter shuriken svar: forstår du hva jeg har sagt? Jeg sa sammenslåing vil bli LAVERE karakter av shuriken, IKKE HØYERE. Det er derfor jeg kaller det "bug".
Spillet er ganske raskt for å spille ting som tjener penger, noe som gjør det ganske enkelt, ganske morsomt spill å spille når jeg har tid.
Jeg ser ikke noe oppdateringsalternativ, jeg har startet spillet på nytt og play store også
er ikke bra
dette er favorittspillet mitt nå, og de gratis kostymene hjalp meg veldig, og de gratis rubinene også
BH
Oppsettet tok litt å tilpasse seg, men det er morsomt
Vel, det er et ganske bra spill, det er litt problemet er sikeee du trodde det skulle få et problem nei jeg bare liker spillet
Veldig jevn progresjon Jeg kan se at skaperne har vurdert hvordan de skal beholde spillere, i stedet for at de sliper for neste nivå ninjastjernen Veri nois
Bra, men litt forvirrende med alle alternativene. Ville sannsynligvis vært bedre hvis det startet med færre ikoner og la dem til etter hvert som de låses opp.
Det var veldig gøy i begynnelsen, men på slutten av kampen er det egentlig ikke så mye å gjøre. Dette spillet trenger virkelig mer innhold som tilbakestilles på timebasis, ikke daglig uten å hoppe over
Bra spill, men det er for vanskelig å slå sammen, vennligst lag et oppsett som organiserte nivået
Merge Ninja Star 2 Rollenspiele ngn
Ser ut til å være interessant.
Det er et bra spill, men sammenslåtte stjerner gir liten skade
Omgg jeg liker spillet ditt så godt at du lager autocraft the ninja star som er så kult og jeg fikk sappire ninja star men takk for at du laget det spillet 👍👍👍💪💪
Morsomt spill du kan alltid finne noe nytt å gjøre her
Dette spillet er interessant, ikke kjedelig. fortsett med det!
Slutt å be om tilbakemelding hele tiden.
Dette spillet er veldig morsomt, jeg spiller det hver dag.
Spilte spillet i en måned, foretok et utilsiktet kjøp etter å ha sovnet med telefonen på fanget, sendte en e-post til utvikleren som ba om refusjon og fikk aldri svar. Ferdig med å spille spillet.
Jeg liker virkelig dette spillet, det har mange metoder for progresjon. Det eneste jeg vil forbedre er å balansere ting litt mer. Noen former for "valuta" for å oppgradere er virkelig knappe.
Jeg forstår ikke hvorfor den trenger internettforbindelse, det er en enkeltspiller som hvorfor?
Grei måte å kaste bort litt tid på. Autofunksjonen til hovedspillet er god for å bygge opp ressurser.
Omtrent gjennomsnittlig
Trenger virkelig en bedre måte å smelte sammen ninjastjernene på. Jeg har spilt andre spill som dette som lar deg dobbeltklikke og smelte sammen alle de samme kvalitetselementene. Eller en kombinere alt-knapp ville vært fint. Annet enn det bare et generisk inaktivt spill for å kaste bort tid og penger hvis du er interessert i det bruk nok tid på å spille og bli virkelig sterk.
Jeg liker ikke dette spillet er ikke Eve n åpent
Dette spillet er så vanedannende at jeg ikke kan slutte å spille det. Spillet er enkelt og enkelt. Men myntoppgraderingen feiler noen ganger. Ellers er spillet flott.
Takk skal du ha
굳
Du legger ganske anstendig arbeid i dette. Selv om det er litt mye å kunne oppgradere alt. Og kanskje noen få til mange valutaer.
Gode spill
Merge Ninja Star 2 RPG odyu
Stuck on Mission - Easy : 66 hvor det står Advanced Artifact til Lv 10 som jeg har 3 av, og det er ikke opptak som komplett
Merge Ninja Star 2 RPG odyu
Veldig dårlig . Halvparten av tiden av hele prosessen prøver du bare å flytte en enkelt shuriken, og den andre halvparten gjør du ingenting... vennligst utviklere fikse dette problemet slik at spillet kan spilles.
Moro. Har problemer med belønningsannonser, men det kan være VPN SOCKS som henger. 😂 Dev-navnet er legendarisk! Det går bra, og det ser ut til at sluttspillet og vip lvl er ok for FTP, og jeg er ganske sikker på at hvaler også er velkomne og nyt m8s.
Artig spill. Har mange forskjellige ressursklasser. Det er litt vanskelig å finne ut nøyaktig hvor du skal fokusere på grunn av det.
Blockman Go આર્કેડ ekn
Jeg liker dette spillet så langt! Tempoet med å anskaffe nye oppgraderinger er anstendig, og balansen mellom afk og aktiv spilling er god nok. Jeg liker pixel art-stilen, mye bedre enn plastlooken som er populær i mobilspill. Det er mange måter å tilegne seg alle ressurser i spillet på, selv om jeg skulle ønske at gruven var litt mer tilgjengelig (mulighet for å få en ny sjanse på en dag?).
Merge Ninja Star 2 Igranje uloga sedm
Ikke et dårlig spill kan bare ta tid å få rubiner til å fullføre oppdrag
Kan ikke logge på Google-kontoen